Rane

Informace o předním výrobci profesionálního audiovybavení
 
PROGRAMOVÉ CÍLE
Firma Rane Corporation usiluje o to být na špici v každém obsluhovaném segmentu trhu a činit tak se ziskem a zachováním základních firemních hodnot.
 
PRODUKTOVÉ HODNOTY
       Vyvíjet skutečná řešení reálných problémů bez jakýchkoli triků na zákazníky.
       Vyrábět produkty, které mají vysokou hodnotu a je radost s nimi pracovat.
       Publikovat poctivé a srozumitelné technické údaje.
 
      KVALITA A TRVANLIVOST
       Vyvíjet a vyrábět s ohledem na maximální možnou kvalitu a nejdelší možnou trvanlivost s ohledem na danou aplikaci.
       Nikdy neobětovat kvalitu produktu ve prospěch ceny – tohle nechat na konkurenci.
 
      INOVACE
      Vyrábět produkty nabízející nejchytřejší řešení každého problému – vyhnout se inovacím pro inovaci samu.
      Vytvářet lepší řešení díky lepší znalosti potřeb zákazníka, než jakou má konkurence.
 
      KONSTRUKČNÍ NEBO VÝROBNÍ PROBLÉMY
        Nikdy neignorovat problémy a neošidit jejich řešení; vždy reagovat rychle, rozhodně a účinně.
        Rychlé řešení problémů zaručí spokojenost zákazníka, trvanlivost produktu a nižší náklady na podporu.
 
FIREMNÍ IDENTITA, INTEGRITA A KULTURA
      Jednat s lidmi tak, jak chceme, aby oni jednali s námi – respektovat zákazníky, zaměstnance a produkty.
      Být hrdí na firmu Rane: být schopni navštívit veletrh bez pocitu potřeby vyhýbat se distributorům nebo koncovým uživatelům.
      Usilovat o výtečnost ve všech věcech a být oddaní nejvyšším etickým standardům.
      Vyzdvihováním těch, se kterými obchodujeme je zároveň vyzdvihována firma Rane.
      Vytvářet image, jehož součástí chtějí být zákazníci.
      Být naprosto poctiví a čestní ve všem jednání – nikdy nepřipustit tajné kluby nebo programy.
      Ve všem užívat přímočarý a srozumitelný jazyk a zásadně dělat vše legálně.
      Vždy pracovat na dosažení lepšího porozumění mezi distributory, dealery, zaměstnanci a koncovými uživateli.
      Zaručit, že lidé mají rádi obchodní kontakt s Rane.
      Dodržovat závazky a přitom udržovat naše úsilí i obtíže transparentní pro zákazníka.
      Platit všem vše, co jim dlužíme a činit tak včas.
      Být přínosem pro naši branži.
 
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A VZDĚLÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
      Být na špici v poskytování informací, vzdělání a servisu pro zákazníky.
      Být firmou, která je ochotna věnovat čas i peníze tomu, aby vysvětlila problém i naše řešení.
      Nikdy neignorovat požadavek zákazníka a vždy ho řešit včas.

Odkazy:

Stránky výrobce
Recenze
Youtube kanál

Facebook